Skip to content

Heel vroeg in de ochtend

15/06/2017

Hallo fotovrienden,

Ik ga altijd vroeg op pad naar mijn werk en zie dan vaak de meest mooie plaatjes die de wereld mooier maken en de moeite waard zijn om even vast te leggen. Maar het is dan is het vroeg, heel vroeg, snel naar het werk en neem ik dus niet de tijd om even dat mooie plaatje te maken. Vanmorgen wel even de tijd genomen en de opkomende zon met de mistige grond op de foto vastgelegd. Wat kan de wereld toch een prachtig schouwspel van licht zijn. Deze twee foto’s zijn gemaakt binnen 3 meter van elkaar alleen maar even omdraaien eigenlijk en wat een verschil in beeld.

dus ook een goede tip als je foto’s maakt kijk niet alleen voor je maar neem de tijd eens om je om te draaien en je kan wel eens verrast worden.

IMG_1911IMG_1914

Deze foto’s zijn wederom met mijn i-hone gemaakt en ik heb ze iets bewerkt (voornamelijk contrast verhoogt) op mijn iPad in Lightroom.

Echt een perfect due om mee te werken en iets waar ik veel meer meer ga doen.

No comments yet

Geef een reactie

